Marketingová komunikace oděvní značky Girls Without Clothes
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace oděvní značky Girls Without Clothes |
Autor: |
Kučinská, Dominika
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikace oděvní značky Girls Without Clo-thes. Teoretická část vymezuje pojmy, které souvisí se značkou, tedy marketingový mix a komunikační mix. V praktické části se nachází analýza značky Girls Without Clothes a její-ho marketingového a komunikačního mixu. Následuje výzkum focus group a jeho vyhodnocení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42564
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50504
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet