Digitální podpora spotřebitelských soutěží
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Digitální podpora spotřebitelských soutěží |
Autor: |
Ustohal, Vojtěch
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato práce je věnována problematice spotřebitelských soutěží. Její součástí je předložení teo-retických východisek z oblasti soutěží, komunikace, médií, online prostředí, a legislativním specifikům spotřebitelských soutěží. Práce dále analyzuje pořádané spotřebitelské soutěže na českém a slovenském trhu a předkládá návrh specializovaného produktu pro digitální podpo-ru organizace soutěží. Součástí práce je výzkum u cílové skupiny spotřebitelských soutěží a pořadatelů soutěží. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42495
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
50403
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet