Data mining: Příprava projektu obchodně-analytického SW
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Data mining: Příprava projektu obchodně-analytického SW |
Autor: |
Šimůnek, Jakub
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je příprava projektu obchodně-analytického SW z pohledu data miningu. Práce se zabývá přístupnými daty v prostředí farmaceutického průmyslu, analyzuje současnou situaci a navrhuje, jakým způsobem je možné dostupná data využít pro zlepšení práce obchodních zástupců společností v terénu. Práce je rozdělena do tří části teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se data miningu a CRM, nastoleny aktuálně používané metriky a přístupy k využití těchto dat. V praktické části je představena společnost, pro kterou je SW vyvíjen, data, kterými disponu-je a současné možnosti dostupné aplikace. Dále je proveden výzkum mezi zástupci společnosti zaměřený na novou verzi analytického SW. Projektová část je shrnutím celého projektu a může být společností považována za programátorské zadání pro vývojářskou společnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42493
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50394
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet