Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové strategie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové strategie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové strategie
Autor: Strýčková, Kateřina
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Hlavní cílem této diplomové práce je identifikace konkurenčního prostředí a vytvoření adekvátní marketingové strategie internetového obchodu s hračkami na dálkové ovládání pro děti. Teoretická část se zaměřuje na problematikou konkurence. Dále je pozornost soustředěna na oblast marketingové strategie a vymezení relevantní terminologie. Koncentrace je rovněž věnována internetovému marketingu. V analytické části práce se pak pozornost zacílí na představení hraček na dálkové ovládání a specifikaci internetových obchodů a trhu s hračkami v České republice. Dále jsou zpracovány analýzy výstupů dotazníkového šetření a analýza mapy tržního bojiště. Projektovou část pak tvoří návrh marketingové strategie internetového obchodu zahrnující jednotlivé prvky marketingového, komunikačního marketingového mixu a rovněž rozpočet.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42490
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50390


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
strýčková_2018_dp.pdf 3.471Mb PDF Zobrazit/otevřít None
strýčková_2018_op.pdf 275.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
strýčková_2018_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet