Marketingová komunikace společnosti XY

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace společnosti XY

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace společnosti XY
Autor: Schmidt, Vilém
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje návrhu komunikační kampaně s cílem zvýšení prodeje nového produktu. Teoretická část práce definuje marketing obecně. Zabývá objasněním marketingu ve farma-cii a jeho specifik. Popisuje marketingový a komunikační mix ve farmacii, marketingovému výzkumu a jednotlivým metodám, které budou následně využity v práci. Praktická část této práce popisuje farmaceutickou společnost včetně jejího nového produktu a použitého marketingového mixu. Další část praktické části se věnuje analýze konkurence a pozice produktu na trhu pomocí výzkumu. Projektová část obsahuje návrh komunikačního kampaně včetně časového harmonogramu, rozpočtu a vymezení způsobu měření efektivity kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42487
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 50387


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
schmidt_2018_dp.pdf 3.901Mb PDF Zobrazit/otevřít None
schmidt_2018_op.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
schmidt_2018_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet