Digitální komunikace značky Východní Morava
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Digitální komunikace značky Východní Morava |
| Autor: |
Pospěch, Daniel
|
| Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
|
Abstrakt:
|
Tématem této diplomové práce je Digitální komunikace značky Východní Morava. Teoretická část je věnována vymezení pojmů marketing a marketingová komunikace, digitální marketing a marketing cestovního ruchu. Praktická část se zabývá analýzou efektivity současně využívaných nástrojů digitální komunikace a kvalitativně se věnuje obsahovým preferencím recipientů. V projektové části tato práce navrhuje plán digitální komunikace destinační značky Východní Morava. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42482
|
|
Datum:
|
2018-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50379
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet