Komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu |
Autor: |
Malovaná, Hana
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Předmětem diplomové práce je vytvoření návrhu komunikační strategie vybrané destinace cestovního ruchu. Práce se skládá ze tří částí: teoretické, praktické a projektové. První část se věnuje vymezení teoretických východisek marketingové komunikace a destinace cestovního ruchu. Praktická část popisuje charakteristiku vybrané destinace, analyzuje současný stav komunikačních aktivit a nezbytné analýzy a šetření, které povedou k samotnému návrhu komunikační strategie. Závěrečná, tj. projektová část se zabývá řešením komunikační strategie a zohledňuje výsledky v konkrétním návrhu komunikační strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42479
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
50374
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet