Návrh komunikační kampaně pro Dopravní podnik města Brna, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh komunikační kampaně pro Dopravní podnik města Brna, a.s. |
Autor: |
Doležalová, Barbora
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce zpracovává návrh komunikační kampaně pro Dopravní podnik města Brna, a.s. Konkrétně se zabývá vytvořením kampaně, která bude cílit na neuživatele či občasné cestující, kteří MHD využívají maximálně však 1 x týdně. Teoretická část práce se zaměřuje na problematiku služeb ve veřejném sektoru. Zabývá se marketingovým mixem ve službách, ale i plánováním a řízením komunikační kampaně. V této části je také teoreticky popsán marketingový výzkum, vytyčen cíl, metodika a výzkumné otázky. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. jako poskytovatele MHD ve městě Brně. Prostor je věnován sekundárnímu, a především primárnímu šetření, které obsahuje kvalitativní i kvantitativní výzkum. V závěru praktické části jsou zodpovězeny výzkumné otázky a vytyčena východiska pro návrh vlastní komunikační kampaně. Projektová část obsahuje konkrétní návrh komunikační kampaně. Nejdříve jsou stanoveny cíle komunikace a na jejich základě je sestavena komunikační strategie, možný vizuál kampaně, časový harmonogram a rozpočet. Na závěr jsou navrženy způsoby měření efektivity celé kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42477
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
50372
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet