Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube |
Autor: |
Kotlář, Jan
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Generace Z nastupuje do pracovního procesu a kromě zodpovědnosti získávají její zástupci i finance, se kterými mohou nakládat podle svého uvážení. Pro značky to znamená další obří cílovou skupinu, na kterou mohou plně zaměřit své marketingové nástroje. Předložená diplomová práce definuje generaci Z a zkoumá její skutečný vztah k moderním technologiím, nakupování a samotným značkám. Hlouběji se zabývá nákupním chování generace Z v online prostředí, a zejména v segmentu sportovní módy. Praktická část vychází z polostrukturovaných hloubkových rozhovorů se zástupci generace Z a analýzy konkurence v uvedeném segmentu. Cílem práce je navrhnout komunikaci pro novou značku sportovního oblečení, cílící na generaci Z. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42472
|
Datum:
|
2018-01-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50366
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet