Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube
Autor: Kotlář, Jan
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Generace Z nastupuje do pracovního procesu a kromě zodpovědnosti získávají její zástupci i finance, se kterými mohou nakládat podle svého uvážení. Pro značky to znamená další obří cílovou skupinu, na kterou mohou plně zaměřit své marketingové nástroje. Předložená diplomová práce definuje generaci Z a zkoumá její skutečný vztah k moderním technologiím, nakupování a samotným značkám. Hlouběji se zabývá nákupním chování generace Z v online prostředí, a zejména v segmentu sportovní módy. Praktická část vychází z polostrukturovaných hloubkových rozhovorů se zástupci generace Z a analýzy konkurence v uvedeném segmentu. Cílem práce je navrhnout komunikaci pro novou značku sportovního oblečení, cílící na generaci Z.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42472
Datum: 2018-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 50366


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kotlář_2018_dp.pdf 3.787Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kotlář_2018_op.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kotlář_2018_vp.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet