FMCG v e-commerce v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

FMCG v e-commerce v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: FMCG v e-commerce v České republice
Autor: Jordán, Libor
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Práce zkoumá nakupování rychloobrátkového spotřebního zboží v rámci e-commerce a vztahy mezi nakupujícími a e-shopy. V teoretické části se definují základní pojmy a analy-zuje se vývoj nákupu FMCG na internetu. Praktická část zkoumá postoje k nákupu rychlo-obrátkového spotřebního zboží na internetu mezi nakupujícími kombinací kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Projektová část nabízí řešení možného projektu na zvýšení pově-domí o nakupování rychloobrátkového spotřebního zboží na internetu. Zároveň se zabývá možným vývojem nákupu FMCG v e-commerce do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42469
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50359


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jordán_2018_dp.pdf 4.663Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jordán_2018_op.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jordán_2018_vp.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet