Transformace marketingové strategie produktu na marketingovou strategii služby
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Transformace marketingové strategie produktu na marketingovou strategii služby |
| Autor: |
Halíček, Josef
|
| Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá fenoménem softwarového předplatného a transformací klasické marketingové strategie softwarového produktu na marketingovou strategii služby poskytované formou předplatného. Cílem je najít a navrhnout vhodnou úpravu existující marketingové strategie softwarového produktu tak, aby nová strategie podporovala transformaci produktu na službu zpoplatněnou pomocí předplatného. Diplomová práce nabízí vhled do nákupního rozhodování uživatelů fotografického softwaru a jejich vztah k nově se rozšiřujícímu obchodnímu modelu předplatného. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42463
|
|
Datum:
|
2018-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
50346
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet