Transformace marketingové strategie produktu na marketingovou strategii služby

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Transformace marketingové strategie produktu na marketingovou strategii služby

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Transformace marketingové strategie produktu na marketingovou strategii služby
Autor: Halíček, Josef
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Práce se zabývá fenoménem softwarového předplatného a transformací klasické marketingové strategie softwarového produktu na marketingovou strategii služby poskytované formou předplatného. Cílem je najít a navrhnout vhodnou úpravu existující marketingové strategie softwarového produktu tak, aby nová strategie podporovala transformaci produktu na službu zpoplatněnou pomocí předplatného. Diplomová práce nabízí vhled do nákupního rozhodování uživatelů fotografického softwaru a jejich vztah k nově se rozšiřujícímu obchodnímu modelu předplatného.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42463
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 50346


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
halíček_2018_dp.pdf 3.787Mb PDF Zobrazit/otevřít None
halíček_2018_op.doc 146Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
halíček_2018_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet