Vstup nové značky na český trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vstup nové značky na český trh |
Autor: |
Vodáková, Tereza
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce s názvem Vstup nové značky na český trh se zabývá strategií a návrhem prvků značky pro nově vznikající společnost. Teoretická část zpracována formou literární rešerše se věnuje definování a zkoumání pojmů z oblasti značky, brand buildingu, corporate designu, image a marketingovému výzkumu. Praktická část představuje nově vznikající společnost zaměřenou na investiční poradenství. Součástí je i konkurenční analýza. Stěžejním bodem této části jsou dva kvalitativní a jeden kvantitativní průzkum. První kvalitativní polostrukturovaný rozhovor zkoumá vnímání investování a aspekty, které jsou při procesu investování důležité u cílové skupiny. Druhý polostrukturovaný rozhovor zjišťuje názory a postoje k navržené brand strategii a jednotlivým prvkům značky. Získané poznatky jsou následně validovány v kvantitativním dotazníkovém šetření. Provedené sondy jsou východiskem pro navržení strategie a prvků značky pro nově vznikající společnost zpracované do brand booku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42456
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
50338
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet