Efektivita nástrojů interní komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Efektivita nástrojů interní komunikace |
Autor: |
Valvodová, Tereza
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá efektivitou nástrojů interní komunikace průmyslových divizí společnosti XY. Cílem je zmapovat současnou podobou interní komunikace v divizích A&B, zjistit informovanost zaměstnanců, definovat nástroje, které jsou zaměstnanci považovány za nejefektivnější, a přinést návrhy pro případná zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou, praktickou a projektovou část. V teoretické jsou definovány základní pojmy marketingové komunikace, interní komunikace, firemní kultury a marketingového výzkumu. V praktické části je představena firma XY, interní komunikace jejích průmyslových divizí, provedena analýza individuálních hloubkových rozhovorů s managementem divizí a vyhodnocen dotazník zjišťující současný stav interní komunikace v divizích A&B. Na základě závěrů z kvalitativní a kvantitativní sondy jsou projektové části práce navrženy kroky k zefektivnění nástrojů v interní komunikaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42455
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
50337
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet