Komunikace vybrané značky produktů určených pro malé děti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikace vybrané značky produktů určených pro malé děti |
Autor: |
Sedláčková, Petra
|
Vedoucí: |
Šramová, Blandína
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá komunikací vybrané značky produktů určených pro malé děti, která vstoupí v září 2018 na český trh. Značka bude nabízet potřeby pro stolování dětí do tří let. Cílem práce je zjistit, jak efektivně komunikovat tuto značku cílové skupině, dospělým lidem, kteří tyto produkty kupují. Část práce je věnována analýze oblíbených značek dostupných na českém trhu a jejich komunikaci. Pomocí kvalitativního výzkumu byly zjištěny preference a nákupní chování matek, nejrozsáhlejší cílové skupiny těchto produktů. Následně, v projektové části, je navržena komunikace značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42447
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50327
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet