Komunikace vybrané značky produktů určených pro malé děti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikace vybrané značky produktů určených pro malé děti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikace vybrané značky produktů určených pro malé děti
Autor: Sedláčková, Petra
Vedoucí: Šramová, Blandína
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá komunikací vybrané značky produktů určených pro malé děti, která vstoupí v září 2018 na český trh. Značka bude nabízet potřeby pro stolování dětí do tří let. Cílem práce je zjistit, jak efektivně komunikovat tuto značku cílové skupině, dospělým lidem, kteří tyto produkty kupují. Část práce je věnována analýze oblíbených značek dostupných na českém trhu a jejich komunikaci. Pomocí kvalitativního výzkumu byly zjištěny preference a nákupní chování matek, nejrozsáhlejší cílové skupiny těchto produktů. Následně, v projektové části, je navržena komunikace značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42447
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 50327


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
sedláčková_2018_dp.pdf 4.099Mb PDF Zobrazit/otevřít None
sedláčková_2018_op.doc 120.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
sedláčková_2018_vp.doc 118Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet