Tvorba marketingového plánu kavárny

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tvorba marketingového plánu kavárny

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tvorba marketingového plánu kavárny
Autor: Polák, Jan
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá marketingem nově založené kavárny Queen Café v Praze. V rámci práce je nejdříve shrnutý teoretický základ. Následně jsou provedeny rozbory vnějšího a vnitřního prostředí podniku formou PEST a Porterovy analýzy konkurenčních sil. Další zjištění jsou dále shrnuta ve SWOT analýze. Závěry této práce se také opírají o výsledky kvalitativního průzkumu provedeného formou skupinové diskuse. Výsledky rozborů a výzkumu jsou aplikovány na marketingový mix podniku a jsou navržena jeho zlepšení. V závěru práce autor dále uvádí návrhy komunikačních kampaní odrážejících komunikační strategii
URI: http://hdl.handle.net/10563/42446
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 50325


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
polák_2018_dp.pdf 2.309Mb PDF Zobrazit/otevřít None
polák_2018_op.doc 157Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
polák_2018_vp.doc 148Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet