Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy |
Autor: |
Plechatá, Helena
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Předmětem této diplomové práce jsou interní PR s vazbou na firemní kulturu a jejich vliv na postoje a hodnoty zaměstnanců vybrané internetové společnosti. Teoretická část vymezuje východiska ve sféře interní komunikace, firemní kultury, zpětné vazby, motivace a na závěr definuje výzkumné otázky. Praktická část popisuje vybranou internetovou společnost, definuje metodiku výzkumu, analyzuje získaná data, identifikuje silné a slabé stránky vnitřního prostředí společnosti, a také její hrozby a příležitosti. V závěru verifikuje výzkumné otázky. Náplní projektové části práce je vlastní návrh koncepce efektivní komunikace s vazbou na firemní kulturu při využití nástrojů interních PR a zhodnocení návrhu z hlediska ekonomické a technické náročnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42443
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
50320
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet