Reklamní tvorba Alfonse Muchy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Reklamní tvorba Alfonse Muchy |
Autor: |
Minaříková, Martina
|
Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je věnovaná Alfonsi Muchovi a jeho reklamní tvorbě. Práce je rozdělená na část teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části práce je představen život Alfonse Muchy a detailněji jeho reklamní tvorba. Jsou zde také vymezeny pojmy reklama a umění či postavení umění v reklamě se zaměřením na výtvarnou tvorbu. Praktická část představuje čtyři odborníky z uměleckého prostředí. Je zde věnován prostor jejich odborným názorům a postřehům týkajících se Muchovy reklamní tvorby. Na základě těchto zjištění je ve třetí projektové části práce navrhnut manuál pro reklamní agentury ohledně využití uměleckého díla v současné reklamě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42437
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
50310
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet