Komunikační nástroje Fakulty technologické a jejich vliv na image
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Komunikační nástroje Fakulty technologické a jejich vliv na image |
| Author: |
Michalíková, Šárka
|
| Advisor: |
Jurášková, Olga
|
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá komunikačními nástroji Fakulty technologické Univerzity Tomáše Bati a jejich vlivem na image. Teoretická část práce se věnuje vymezení základních pojmů marketingu vysoké školy a image. Praktická část se skládá z primárního výzkumu formou dotazníkového šetření a navazujícími individuálními rozhovory se zástupci z řad potenciálních studentů. Z těchto poznatků vychází projektová část, která obsahuje doporučení na zefektivnění stávajících marketingových aktivit v komunikaci s cílovou skupinou a návrh kampaně s cílem budování pozitivní image. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42436
|
|
Date:
|
2018-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
|
Grade for thesis and defense:
|
B
50309
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account