Využití psychologie reklamy v internetovém copywritingu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití psychologie reklamy v internetovém copywritingu |
Autor: |
Líšková, Veronika
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Diplomová práca sa zaoberá možnosťami ovplyvňovania zákazníka v rámci internetového copywritingu. Teoretická časť je zameraná na štúdium odbornej literatúry o marketingovej komunikácii, psychológii a ovplyvňovaní v reklame. Praktická časť hodnotí praktické použitie persuázie v copywritingu vybraných značiek a je doplnená kvalitatívnymi rozhovormi s profesionálnymi textármi. Projektová časť sumarizuje najúčinnejšie prvky persuázie a predkladá konkrétne príklady na ich použitie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42433
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
50304
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet