Význam barev v marketingové komunikaci v oblasti bankovnictví
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam barev v marketingové komunikaci v oblasti bankovnictví |
Autor: |
Křápková, Veronika
|
Vedoucí: |
Vysekalová, Jitka
|
Abstrakt:
|
Předmětem této diplomové práce je průzkum vnímání barev v marketingové komunikaci především v oblasti bankovnictví. Práce pojednává o tom, co je asociováno s konkrétními barvami a jaké barvy jsou asociovány s bankami. Práce má za cíl potvrdit nebo vyvrátit výzkumné otázky stanovené v teoretické části práce. První část práce je zaměřena na teorii barev, významu barev v marketingové komunikaci, firemní identity, loga, emocí a bankovnictví. Analytická část se zaměřuje na marketingový výzkum vnímání barev ve spojitosti s ban-kami. V projektové části jsou aplikovány zjištěné poznatky do praxe pro tvorbu log a výběru ba-rev v komunikaci bankovních institucí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42431
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50302
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet