Význam barev v marketingové komunikaci v oblasti bankovnictví

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam barev v marketingové komunikaci v oblasti bankovnictví

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam barev v marketingové komunikaci v oblasti bankovnictví
Autor: Křápková, Veronika
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Předmětem této diplomové práce je průzkum vnímání barev v marketingové komunikaci především v oblasti bankovnictví. Práce pojednává o tom, co je asociováno s konkrétními barvami a jaké barvy jsou asociovány s bankami. Práce má za cíl potvrdit nebo vyvrátit výzkumné otázky stanovené v teoretické části práce. První část práce je zaměřena na teorii barev, významu barev v marketingové komunikaci, firemní identity, loga, emocí a bankovnictví. Analytická část se zaměřuje na marketingový výzkum vnímání barev ve spojitosti s ban-kami. V projektové části jsou aplikovány zjištěné poznatky do praxe pro tvorbu log a výběru ba-rev v komunikaci bankovních institucí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42431
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 50302


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
křápková_2018_dp.zip 44.59Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
křápková_2018_op.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
křápková_2018_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet