Marketingová a komunikační strategie kuchařky S jídlem roste chuť

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová a komunikační strategie kuchařky S jídlem roste chuť

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová a komunikační strategie kuchařky S jídlem roste chuť
Autor: Kovácsová, Petra
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je navrhnout marketingovou a komunikační strategii pro ku-chařku S jídlem roste chuť. Teoretická část práce na základě rešerše odborné literatury při-bližuje problematiku strategického plánování, marketingové a komunikační strategie včetně marketingového a komunikačního mixu a online marketingu. V praktické části je předsta-ven koncept produktu, jsou provedeny analýzy trhu, do kterého produkt bude vstupovat, a je zahrnuto taktéž průzkumné šetření menšího rozsahu. Projektová část pak shrnuje výstupy z analytické části práce a představuje marketingovou a komunikační strategii kuchařky při vstupu na trh, hodnotí její efektivitu a navrhuje změny či opatření pro další fázi produktu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42428
Datum: 2018-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 50298


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kovácsová_2018_dp.pdf 3.676Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kovácsová_2018_op.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kovácsová_2018_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet