Sociální reklama se zaměřením na ochranu přírody
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální reklama se zaměřením na ochranu přírody |
Autor: |
Konečná, Jana
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o sociální reklamě se zaměřením na ochranu přírody. Kon-krétně se zaměřuje na ochranu hospodářských zvířat. Teoretická část práce popisuje rozdíly mezi komerční a nekomerční reklamou, reklamní apely a problematiku chovu zvířat ve velkochovech. Praktická část je věnována kvalitativnímu výzkumu a jeho vyhodnocení. Projektová část je zaměřena na návrh sociální reklamní kampaně se zaměřením na ochranu přírody. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42427
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50297
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet