Komunikační strategie pro herní vývojářské studio Hello Games
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie pro herní vývojářské studio Hello Games |
Autor: |
Koláček, Ondřej
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je představit neobvyklý nástroj alternate reality game (ARG) a jeho využití k propagaci ve videoherním průmyslu. Teoretická část práce představuje základy internetového marketingu, digitálního trhu a digitálních produktů. Dále je v ní představen kontext videoherního průmyslu, metody propagace videoher, modely produktu a producentů videoher. Závěr je věnován fenoménu ARG a jeho potenciálu pro marketingovou komunikaci. Ve výzkumné části je představen výsledek kvantitativního dotazníkového šetření, jež mělo za cíl zjistit insight a zpětnou vazbu účastníků konkrétní ARG s názvem Waking Titan, jež sloužila k propagaci videohry No Man's Sky. Za pomoci závěrů z tohoto výzkumu jsou zodpovězeny dvě výzkumné otázky, jež mapují hodnocení nástrojů ARG a konkrétní změny chování, k nimž vedla účast na ARG. V závěrečné části práce je představen konkrétní návrh komunikační strategie, jež má za cíl propagovat další aktualizaci videohry No Man's Sky za pomocí nové ARG, která je založena na poznatcích z výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42426
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
50294
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet