Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch |
Autor: |
Dvořáková, Gabriela
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Tématem diplomové práce je influencer marketing na sociální síti Instagram se zaměřením na oblast cestovního ruchu. Cílem práce je zjistit, proč je Instagram v dnešní době důležitá sociální síť pro marketingové účely v oblasti cestování a proč je důležité do marketingové komunikace zapojit influencery, kteří mohou ovlivnit nákupní proces díky komunikaci na Instagramu. Výzkum je založen na hloubkových rozhovorech s influencery, kteří se zaměřují na oblast cestovního ruchu. Další hloubkový rozhovor je uskutečněn přímo s agenturou, která zajišťuje spolupráci mezi influencery a značkami. Výzkum se zaměřuje na vnímání influecer marketingu z pohledu influencerů, na sociální síť Instagram jako nový komunikační kanál pro marketingovou komunikaci a dále se výzkum zaměřuje na to, jakým způsobem se navazují spolupráce mezi influencery a značkou. Na základě výsledků je navržen proces spolupráce mezi značkou a influencery v marketingové kampani na Instagramu a následně navrženo strategické komunikační doporučení pro firmy v oblasti cestovního ruchu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42420
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
50283
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet