Uvedení Kofoly na tureckém trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Uvedení Kofoly na tureckém trhu |
Autor: |
Canozler, Batuhan
|
Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je analyzovat potenciál vstupu české společnosti Kofola na turecký trh. První část práce se zabývá teoretickým zázemím tématu. V této kapitole jsou představeny základní pojmy: mezinárodní marketing, marketingová strategie, produktové úpravy, marketingová komunikace a mixy. Ve druhé, analytické, části se věnuje pozornost jak kvalitativnímu, tak kvantitativnímu výzkumu. Cílem kvantitativního výzkumu je obecné vnímání složek společnosti Kofola mezi tureckými spotřebiteli podle jejich sociodemografických klasifikací. Kromě toho jsou také předloženy výsledky kvalitativního výzkumu slepé chuti. Třetí, zároveň poslední, část se zabývá projektem představujícím zahajovací kampaň společnosti Kofola pro turecký trh. Na základě výsledků výzkumu jsou v kampani navrženy vhodné nástroje marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42415
|
Datum:
|
2018-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketing Communications |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50277
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet