Specifika vzdělávání žáků s ADHD/ADD na základních školách z pohledu pedagogů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Specifika vzdělávání žáků s ADHD/ADD na základních školách z pohledu pedagogů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Specifika vzdělávání žáků s ADHD/ADD na základních školách z pohledu pedagogů
Autor: Raková, Lucie
Vedoucí: Včelařová, Hana
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku syndromu ADHD (Attention Deficit Hyperaktivity Disorder - porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou) a ADD (Attention Deficit Disorder - porucha pozornosti bez hyperaktivity). Popisuje příčiny, projevy, dia-gnostiku syndromu ADHD/ADD a možné metody terapie. Zabývá se specifickými potře-bami dětí se syndromem ADHD/ADD. Zaměřuje se nejen na oblast výchovy v rodinném prostředí, ale především na specifika vzdělávání žáků s ADHD/ADD na základních školách v podmínkách našeho školství, zjišťuje přístupy a opatření pedagogů v procesech výuky žáků s ADHD/ADD.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42280
Datum: 2018-01-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 50088


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
raková_2018_dp.pdf 2.138Mb PDF Zobrazit/otevřít None
raková_2018_op.doc 53.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
raková_2018_vp.docx 17.18Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet