Projekt systému tvorby cen u nových výrobků ve firmě INTERPROMOTION, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt systému tvorby cen u nových výrobků ve firmě INTERPROMOTION, s.r.o. |
Autor: |
Juřicová, Helena
|
Vedoucí: |
Popesko, Boris
|
Abstrakt:
|
Má diplomová práce je zpracována na téma: "Projekt systému tvorby cen u nových výrobků ve firmě INTERPROMOTION, s.r.o." Tato diplomová práce je rozdělena na dvě části. V první části - teoretické se zaměřuji na členění nákladů, vysvětlením základních kalkulačních pojmů a druhů kalkulací a různých metod stanovení ceny. Druhá část - praktická je věnována popisu stávající kalkulace ceny a návrhu změny v provádění kalkulací u nových výrobků. Cílem mé diplomové práce je návrh doporučení a zlepšení postupu stanovení ceny u nových výrobků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4225
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2012 |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
5679
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet