Business Plan for a Ukrainian Restaurant in Prague
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Business Plan for a Ukrainian Restaurant in Prague |
Autor: |
Skrypnichenko, Maryna
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce vytvořit a zmapovat obchodní plán ukrajinské restaurace a dále ověřit jeho efektivitu v praxi. Vzhledem k faktu, že poptávka v oblasti toho sektoru trhu je vysoká, sestávení úspěšného obchodního plánu je klíčem k úspěchu v prostředí velké konkurence. Teoretická část práce se zaměřuje na obecné typy obchodních plánů, jejich hlavní rysy, kterými se vyznačují, a dále pak na rozbor analytických postupů potřebných k jejich uplatnění v praxi. Druhá část se zabývá analýzou cateringového trhu a jeho trendy, které se panují ve světě a České republice, zejména v hlavní městě ČR Praze. Třetí část obsahuje samotný obchodní plán, v němž byly uplatněny konkrétní analytické postupy, které jsou pořeba k vytvoření efektivního a konkurenceschopného obchodního plánu.development process. The second part analyses catering market and its trends on the global level as well as in Czech Republic and Prague. The third part is the business plane itself with the analysis of external and internal environment, will all activities and steps that should be done, risk and financial analysis. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42230
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management and Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
50024
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet