Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Království
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingových aktivit v mikroregionu Království |
Autor: |
Chramostová, Natalie
|
Vedoucí: |
Kubík, Josef
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingových aktivit v mikroregionu Království. Jejím cílem je na základě výsledků analýzy navrhnout doporučení, která by směřovala ke zlepšení současného stavu marketingových aktivit mikroregionu Království a napomohla tak k jeho rozvoji. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou a zvláštní pozornost je věnována závěrečným doporučením. Teoretická část je zpracována podle odborné literatury, která obsahuje teoretické informace a poznatky týkající se marketingu, marketingového mixu a jeho prvků, marketingového prostředí a marketingového řízení. Část praktická čerpá z části teoretické. V ní jsou charakterizovány jednotlivé obce nacházející se v mikroregionu Království, provedena analýza současného stavu marketingových aktivit a na závěr autorkou navrhnutá závěrečná doporučení týkající se právě marketingových aktivit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42193
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
49975
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet