Analýza marketingové komunikace cestovního ruchu města Uherský Brod
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace cestovního ruchu města Uherský Brod |
Autor: |
Kadlčík, Michal
|
Vedoucí: |
Hýblová, Monika
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na popis a analýzu současného stavu marketingové komunikace města Uherský Brod v oblasti cestovního ruchu. Na základě této analýzy, poznatků z odborné literatury a výsledků dotazníkového šetření je provedeno vyhodnocení, které obsahuje konkrétní návrhy na zlepšení současného stavu propagace cestovního ruchu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42191
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
49972
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet