Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkového oblečení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkového oblečení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza chování spotřebitelů při nákupu značkového oblečení
Autor: Pavlíčková, Michaela
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského chování při nákupu značkového oblečení. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení pro obchodníky se značkovým oblečením na trhu v České republice. Práce je rozdělena do dvou samostatných částí, teoretické a praktické. K dosažení hlavního cíle byl realizován kvantitativní výzkum metodou dotazníkového šetření. Dále byl proveden i kvalitativní výzkum, a to konkrétně na základě individuálních hloubkových rozhovorů. Díky těmto metodám byly zjištěny potřebné informace. Na základě takto zjištěných skutečností, prostřednictvím výše zmíněných metod a jejich následným zpracováním, bylo možné vypracovat návrhy a doporučení pro obchodníky se značkovým oblečením na trhu v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42165
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 49926


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pavlíčková_2018_dp.pdf 2.759Mb PDF Zobrazit/otevřít None
pavlíčková_2018_op.docx 22.29Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pavlíčková_2018_vp.docx 22.51Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet