Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939 |
Autor: |
Filová, Dominika
|
Vedoucí: |
Culík Končitíková, Gabriela
|
Abstrakt:
|
Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce je analýza vzťahu medzi zákazníkom a predavačom, úroveň a štýl poskytovania služieb, a prezentácia firmy, ktoré sú vzájomne porovnané medzi dvoma firmami a to spoločnosťou Baťa do roku 1939 a MADOS plus. Teoretická časť práce je zameraná na objasnenie pojmu marketing a následne marketingo-vého mixu, ktorý úzko súvisí s predajom a poskytovaním služieb. Spomínané sú tiež typy zákazníkova a predavačov, ktorý spolu môžu prísť do kontaktu. V praktickej časti je vyko-naná spomínaná analýza a porovnanie, a taktiež navrhnuté odporúčania pre spoločnosť MADOS plus, ktorými by sa mohla riadiť, aby predaj a komunikáciu zefektívnila. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42128
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
49871
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet