Zvýšení úrovně služeb ve vybrané restauraci společnosti Compass Group Czech Republic s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zvýšení úrovně služeb ve vybrané restauraci společnosti Compass Group Czech Republic s.r.o. |
Autor: |
Dorková, Adriána
|
Vedoucí: |
Tučková, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Hlavním předmětem mé práce je hloubková analýza současně poskytované kvality služeb ve vybrané restauraci společnosti Compass Group s.r.o. Teoretická část práce je úvodem do problematiky stravovacích služeb v cestovním ruchu, realizaci produktu a kvality. Praktická část je zaměřena nejprve na představení restaurace, její fungování a provoz. Na toto téma navazuje analytická metoda SERVQUAL, která je založená na dotazníkovém šetření ze dvou pohledů a to z pohledu zákazníka a manažerů. Z analyzovaných dat vyplynula možná zlepšení v oblasti zvýšení kvality poskytovaných služeb. Hlavní část projektu tedy tvoří konkrétní kvalitativní a ekonomické návrhy vedoucí k dosažení hlavního cíle. Těmito opatřeními je například zavedení mystery shoppingu, Czech specials nebo přidání nových míst k sezení a venkovní zahrádky. V rámci projektové části došlo také ke změnám v eko-nomické sféře podniku, které jsou promítnuta do výsledku hospodaření spolu s náklady na výše uvedené návrhy. Výsledkem diplomové práce jsou podklady pro realizaci navržených opatření. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/42119
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomik, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
49855
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet