Analýza marketingové strategie vybrané firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové strategie vybrané firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové strategie vybrané firmy
Autor: Belanec, Matúš
Vedoucí: Slinták, Karel
Abstrakt: Cieľom bakalárskej práce je analyzovať marketingovú stratégiu vybranej spoločnosti a navrhnúť realizovateľné zlepšenia marketingovej stratégie firmy. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti sú vymedzené základné pojmy súvisiace s marketingovou stratégiou s dôrazom na on-line marketing. Praktická časť sa venuje predstaveniu spoločnosti Mirolli s.r.o., popisuje jej marketingovú stratégiu a následne analyzuje marketingové nástroje využívané firmou. Súčasťou praktickej časti je analýza SWOT, PEST analýza a analýza konkurenčného prostredia. Na záver sa snaží sformulovať odporučenia pre zlepšenie budúcej marketingovej stratégie firmy s cieľom zlepšiť postavenie firmy na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42112
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 49844


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
belanec_2018_dp.pdf 2.427Mb PDF Zobrazit/otevřít None
belanec_2018_op.docx 22.41Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
belanec_2018_vp.docx 22.85Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet