Discourse Analysis of Health and Social Advertising
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Discourse Analysis of Health and Social Advertising |
Autor: |
Danišová, Iveta
|
Vedoucí: |
Drábková, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkrétních přesvědčovacích strategií, které jsou použity v inzerci týkající se zdraví a sociální problematiky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce zaměřuje na diskurz,diskurzivní analýzu a reklamu. Dále jsou specifikovány pojmy sociální reklama a marketing, přesvědčovací strategie a vizuální aspekty, které jsou v inzerci použity. Kromě toho se teorie věnuje přesvědčovacím technikám na morfologické, syntaktické a lexikální úrovni. Praktická část se zaměřuje na analýzu konkrétních přesvědčovacích strategií v Britské a Americké sociální inzerci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41851
|
Datum:
|
2017-11-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
49447
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet