Discourse Analysis of Health and Social Advertising

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Discourse Analysis of Health and Social Advertising

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Discourse Analysis of Health and Social Advertising
Autor: Danišová, Iveta
Vedoucí: Drábková, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkrétních přesvědčovacích strategií, které jsou použity v inzerci týkající se zdraví a sociální problematiky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se práce zaměřuje na diskurz,diskurzivní analýzu a reklamu. Dále jsou specifikovány pojmy sociální reklama a marketing, přesvědčovací strategie a vizuální aspekty, které jsou v inzerci použity. Kromě toho se teorie věnuje přesvědčovacím technikám na morfologické, syntaktické a lexikální úrovni. Praktická část se zaměřuje na analýzu konkrétních přesvědčovacích strategií v Britské a Americké sociální inzerci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41851
Datum: 2017-11-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 49447


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
danišová_2018_dp.pdf 2.568Mb PDF Zobrazit/otevřít None
danišová_2018_op.doc 46Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
danišová_2018_vp.doc 50Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet