Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy JOSEF TRÖSCH, spol. s r.o.využitím nástrojů marketingového mixu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy JOSEF TRÖSCH, spol. s r.o.využitím nástrojů marketingového mixu |
Autor: |
Hubáčková, Helena
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti firmy JOSEF TRÖSCH, spol. s r. o. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část pojednává o problematice využívání marketingu a marketingového mixu jako prostředku pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy. V analytické části je charakterizována firma JOSEF TRÖSCH, následuje analýza marketingového mixu, PEST analýza, SWOT analýza a Por-terův pěti faktorový model. Na základě těchto analýz jsou v projektové části navržena opatření, která povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy JOSEF TRÖSCH a tím i zlepšení její finanční situace. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4183
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6761
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet