Vnímání symboliky pohádek dětmi předškolního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání symboliky pohádek dětmi předškolního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání symboliky pohádek dětmi předškolního věku
Autor: Václavíková, Zuzana
Vedoucí: Doležalová, Jana
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o vnímání symboliky pohádek dětmi předškolního věku. Teo-retickou základnou je samotná pohádka, kterou se zabývá první kapitola. Je zde blíže po-psaná symbolika, jaký má pohádka pro dítě význam, druhy a funkce pohádky. Následující kapitola se věnuje představám a prožitkům dítěte. Ve třetí kapitole teoretické části se věnu-jeme dítěti a pohádce. Popisujeme zde, jaký vliv na dítě pohádka má a také jaký dává smy-sl. V poslední části se věnujeme symbolům v pohádce. Praktická část práce se zaměřuje na působení pohádky vůči dětem, jak děti vnímají činy pohádkových postav. Také se zabý-váme rozlišením dobra a zla z pohledu dětí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41839
Datum: 2017-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 49432


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
václavíková_2018_dp.zip 7.149Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
václavíková_2018_op.docx 16.04Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
václavíková_2018_vp.docx 17.78Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet