Vnímání symboliky pohádek dětmi předškolního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vnímání symboliky pohádek dětmi předškolního věku |
Autor: |
Václavíková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Doležalová, Jana
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o vnímání symboliky pohádek dětmi předškolního věku. Teo-retickou základnou je samotná pohádka, kterou se zabývá první kapitola. Je zde blíže po-psaná symbolika, jaký má pohádka pro dítě význam, druhy a funkce pohádky. Následující kapitola se věnuje představám a prožitkům dítěte. Ve třetí kapitole teoretické části se věnu-jeme dítěti a pohádce. Popisujeme zde, jaký vliv na dítě pohádka má a také jaký dává smy-sl. V poslední části se věnujeme symbolům v pohádce. Praktická část práce se zaměřuje na působení pohádky vůči dětem, jak děti vnímají činy pohádkových postav. Také se zabý-váme rozlišením dobra a zla z pohledu dětí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41839
|
Datum:
|
2017-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
49432
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet