Postoj žáků ke škole při přechodu z alternativního systému vzdělávání na 2. stupeň základní školy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Postoj žáků ke škole při přechodu z alternativního systému vzdělávání na 2. stupeň základní školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Postoj žáků ke škole při přechodu z alternativního systému vzdělávání na 2. stupeň základní školy
Autor: Suhradová, Adéla
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá vzděláváním, a to jak tradičním, tak alternativním. Z tradičního vzdělávání si vymezíme vzdělávací soustavu v České republice, cíle tradičního vzdělávání, výukové metody a klima ve třídě. Jsou zde definovány všechny klasické reformní školy alternativního směru. Diplomová práce se zaměřuje také na Montessori pedagogiku, představitelku Marii Montessori a také na principy a metody Monessori pedagogiky. V teoretické části nechybí ani vymezení období dospívání z vývojového hlediska a nalezneme zde také definování postojů, jejich funkce a jakým způsobem lze postoje měřit. Diplomová práce v praktické části vyhodnocuje postoje žáků ke škole při přechodu z alternativního systému vzdělání na 2. stupeň základní školy. Postoje zkoumáme pomocí sémantického diferenciálu. Praktická část je zpracovaná pomocí kvantitativního výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41823
Datum: 2017-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 49411


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
suhradová_2018_dp.pdf 2.278Mb PDF Zobrazit/otevřít None
suhradová_2018_op.doc 51Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
suhradová_2018_vp.docx 17.97Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet