An Analysis of Selected Word Forming Processes in the Area of Marketing
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
An Analysis of Selected Word Forming Processes in the Area of Marketing |
Autor: |
Kondrlová, Monika
|
Vedoucí: |
Drábková, Lenka
|
Abstrakt:
|
Marketing je nevyhnutnou súčasťou modernej konzumnej spoločnosti. Je to zároveň oblasť rýchleho rozvoja a jazyk sa mnohokrát využíva na oslovovanie nových či súčasných zákazníkov, no je taktiež súčasne dôležitým nástrojom komunikácie medzi "makreťákmi"navzájom. A keďže v oblasti marketingu neustále vznikajú nové postupy a teórie, je marketing aj oblasťou kde vznikajú nové slová častejšie ako v iných oblastiach jazyka. Bakalárska práca sa zaoberá lingvistickými znakmi slovotvorných procesov vo vybranej oblasti marketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41812
|
Datum:
|
2017-11-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
49396
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet