Postoj učitelů mateřských škol k výchově a vzdělávání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Postoj učitelů mateřských škol k výchově a vzdělávání |
Autor: |
Řepková, Veronika
|
Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce pojednává o postojích učitelů mateřských škol k výchově a vzdělávání předškolních dětí. Teoretická část se zabývá především předškolním vzděláváním a jeho proměnami, dítětem předškolního věku a jeho vývojem a pojednává také o typologii osobnosti pedagogů. Dále se zabývá výchovnými styly, kterými předškolní pedagog ve vzdělávacím procesu působí na dítě. Hlavní podstatou práce je kvantitativní výzkum, který poukazuje na odlišné postoje učitelek mateřských škol k výchově a vzdělávání dětí. Výzkum zkoumá, zda učitelky přistupují k výchově a vzdělávání předškolních dětí více alternativně, nebo používají spíše tradiční styl výchovy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41802
|
Datum:
|
2017-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
49385
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet