Postoj učitelů mateřských škol k výchově a vzdělávání

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Postoj učitelů mateřských škol k výchově a vzdělávání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Postoj učitelů mateřských škol k výchově a vzdělávání
Autor: Řepková, Veronika
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o postojích učitelů mateřských škol k výchově a vzdělávání předškolních dětí. Teoretická část se zabývá především předškolním vzděláváním a jeho proměnami, dítětem předškolního věku a jeho vývojem a pojednává také o typologii osobnosti pedagogů. Dále se zabývá výchovnými styly, kterými předškolní pedagog ve vzdělávacím procesu působí na dítě. Hlavní podstatou práce je kvantitativní výzkum, který poukazuje na odlišné postoje učitelek mateřských škol k výchově a vzdělávání dětí. Výzkum zkoumá, zda učitelky přistupují k výchově a vzdělávání předškolních dětí více alternativně, nebo používají spíše tradiční styl výchovy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41802
Datum: 2017-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 49385


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
řepková_2018_dp.pdf 2.503Mb PDF Zobrazit/otevřít None
řepková_2018_op.docx 17.10Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
řepková_2018_vp.docx 17.64Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet