A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o. |
Autor: |
Krystýnová, Darina
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu nové české společnosti Vasky trade s.r.o., která vyrábí kvalitní kožené boty. Hlavním cílem je navrhnout doporučení pro vylepšení jejich pozice na trhu a zvýšit povědomí veřejnosti o této značce. Práce je rozdělena na 2 části. Teoretická část se zabývá literární rešerší na téma analýzy marketingového mixu, analýz mikroprostředí i makroprostředí podniku a vysvětlení jednotlivých marketingových výrazů souvisejících s tímto tématem. Praktická část se soustředí předevsím na zpracování a vyhodnocení analýzy marketingového mixu společnosti Vasky trade s.r.o. Rovněž jsou aplikovány analýzy STP, PESTE, SWOT nebo konkurence. Do praktické části jsou začleněny doporučení na vylepšení současných drobných chyb, stejně tak návrhy pro rozšíření nástrojů komunikačního mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41793
|
Datum:
|
2017-11-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
49374
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet