Culture Mapping and the Role of Culture in International Trade in Western and Southern European Countries
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Culture Mapping and the Role of Culture in International Trade in Western and Southern European Countries |
Autor: |
Vepřek, Rostislav
|
Vedoucí: |
Horáková, Monika
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce bylo zhodnotit význam kulturního mapování pro mezinárodní obchodní aktivity. Teoretická část se zabývá elementy kultury a poukazuje na důležitost kulturní inteligence v rámci mezinárodního obchodu. Tyto elementy kultury byly analyzovány a porovnány ve vybraných zemích Západní a Jižní Evropy. Dílčím cílem bylo provedení komparativní analýzy zaměřené na důležitost kulturních aspektů a kulturního mapování. Data byla získána z polo standardizovaných rozhovorů, které byly uskutečněny s obchodními manažery, vedoucími obchodních oddělení či s obchodními zástupci. Na základě těchto dat bylo vytvořeno doporučení pro firmy pro efektivní obchodní jednání v mezinárodním obchodě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41776
|
Datum:
|
2017-11-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
49352
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet