Zobrazení ženy ve slovenské reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zobrazení ženy ve slovenské reklamě |
Autor: |
Nečasová, Dominika
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Cílem mojí bakalářské práce je zjistit, jaké typy žen a jakým způsobem jsou v slovenské reklamě zobrazovány. V teoretické části objasňuji pojmy jako reklama, tisk z hlediska marketingových komunikací a genderové role. Svoji pozornost soustřeďuji hlavně na to, jak média vykreslují ženy a jestli se aktivně podílejí na formování našeho postavení k otázkám genderu. V praktické části analyzuji nejčastější způsoby zobrazení ženy v tiskových inzerátech vybraného vzorku slovenských časopisů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4175
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4823
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet