Projekt rozvoje event marketingových aktivit ve firmě ZELENKA Czech Republic s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt rozvoje event marketingových aktivit ve firmě ZELENKA Czech Republic s.r.o. |
Autor: |
Zeťová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Jurigová, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na rozvoj event marketingových aktivit ve společnosti ZELENKA Czech Republic, s.r.o. V rámci teoretické části je zpracována literární rešerše oblasti event marketingu, obsahující úvod do této problematiky a strategii plánování eventů. Dále jsou popsány teoretické poznatky týkající se vztahu se zákazníky. Praktická část práce obsahuje seznámení se se společností ZELENKA Czech Republic, s.r.o. a se samotným konceptem ZELENKA EVENTS, který byl podroben SWOT analýze. Následuje analýza akce ZELENKA Event 2017: Back to Basics a zpracování výsledků z dotazníkového šetření poskytnutého organizátory. Provedené analýzy vedou k vyvození možnosti rozvoje event marketingových aktivit ve společnosti a to díky navržení nového eventu, zaměřujícího se na nové a perspektivní zákazníky. Tento projekt je následně podroben nákladové a rizikové analýze a je pro něj vypracován časový harmonogram za pomoci Ganttova diagramu. Cílem práce je vytvoření podkladů pro organizaci nové event marketingové aktivity. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41757
|
Datum:
|
2017-12-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomik, specializace Ekonomika cestovního ruchu |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
49328
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet