[NEOBHÁJENO] Využití principů marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Využití principů marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1945 ve vybrané firmě |
Autor: |
Mastacan, Václav
|
Vedoucí: |
Culík Končitíková, Gabriela
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je provést návrhy zlepšení marketingové komunikace zvolené firmy na základě analýzy marketingové komunikace ve firmě Baťa do roku 1945 a poznatků jí získaných. Teoretická část vymezuje pojmy marketing, marketingová komunikace a její nástroje. Praktická část rozebírá marketingovou komunikaci firmy Baťa do roku 1945 a marketingovou komunikaci firmy Zahradní centrum Kudlov. Na základě poznatků byly vzneseny návrhy ke zlepšení současné situace firmy Zahradní centrum Kudlov. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41541
|
Datum:
|
2017-07-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
F
47776
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet