Marketingový mix služeb společnosti NIKOLA TRANS s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový mix služeb společnosti NIKOLA TRANS s.r.o. |
Autor: |
Holbová, Romana
|
Vedoucí: |
Brišová, Hana
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je zhodnotit současný stav marketingového mixu služeb společnosti a navrhnout jeho zdokonalení. Teoretická část obsahuje základní teoretické poznatky zpracované z odborné literatury, zaměřující se zejména na pojmy marketingový mix a jeho nástroje, služba, SWOT analýza, PEST analýza a doprava. V praktické části je zahrnutý popis společnosti NIKOLA TRANS s.r.o. a autodopravy. Dále jsou zde teoretické poznatky převedeny do praxe a to provedením analýzy současného stavu marketingového mixu služeb společnosti, SWOT analýzy, PEST analýzy a následně navrhnuty efektivní řešení a doporučení na zlepšení chodu společnosti z pohledu marketingu. Součástí praktické části bakalářské práce je také dotazníkové šetření spokojenosti zákazníků jeho analýza a doporučení na zdokonalení vztahů se zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41532
|
Datum:
|
2017-03-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
47640
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet