[NEOBHÁJENO] Analýza měření spokojenosti zákazníků ve firmě XY

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Analýza měření spokojenosti zákazníků ve firmě XY

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Analýza měření spokojenosti zákazníků ve firmě XY
Autor: Štěpančíková Šulíková, Jana
Vedoucí: Jordán, Jan
Abstrakt: Tato práce je věnována analýze spokojenosti zákazníků firmy Vojensky technický ústav výzbroje a munice, s.p. Práce se člení na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou stanoveny základy problematiky a podáno nutné vysvětlení pro provedení vlastní analýzy v praxi. Poznatky z teoretické části jsou použity v praktické části, kde je provedena segmentace zákazníků firmy, analyzován současný stav měření spokojenosti zákazníků ve firmě a provedeno vlastní dotazníkové šetření. Cílem práce bylo popsat současný stav měření spokojenosti zákazníka. Na základě těchto výsledků provést vlastní šetření a v závěru práce doporučit kroky se zlepšení vztahu se zákazníkem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41494
Datum: 2017-03-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: F 47667


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
štěpančíková šulíková_2017_dp.pdf 1.469Mb PDF Zobrazit/otevřít None
štěpančíková šulíková_2017_op.pdf 229.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
štěpančíková šulíková_2017_vp.pdf 258.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet