[NEOBHÁJENO] Analýza měření spokojenosti zákazníků ve firmě XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Analýza měření spokojenosti zákazníků ve firmě XY |
Autor: |
Štěpančíková Šulíková, Jana
|
Vedoucí: |
Jordán, Jan
|
Abstrakt:
|
Tato práce je věnována analýze spokojenosti zákazníků firmy Vojensky technický ústav výzbroje a munice, s.p. Práce se člení na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou stanoveny základy problematiky a podáno nutné vysvětlení pro provedení vlastní analýzy v praxi. Poznatky z teoretické části jsou použity v praktické části, kde je provedena segmentace zákazníků firmy, analyzován současný stav měření spokojenosti zákazníků ve firmě a provedeno vlastní dotazníkové šetření. Cílem práce bylo popsat současný stav měření spokojenosti zákazníka. Na základě těchto výsledků provést vlastní šetření a v závěru práce doporučit kroky se zlepšení vztahu se zákazníkem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41494
|
Datum:
|
2017-03-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
F
47667
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet