Propagační mix ve vybraných zlínských galeriích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Propagační mix ve vybraných zlínských galeriích |
Autor: |
Šlahař, Martin
|
Vedoucí: |
Doleželová, Michaela
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce rozebírá, jakým způsobem se vybrané galerie ve Zlíně propagují a komunikují s potenciálními návštěvníky. Teoretická část vysvětluje základní pojmy potřebné pro pochopení práce. Těmi pojmy jsou marketing, části marketingového a propagačního mixu či definice právní formy vybraných galerií. Praktická část popisuje v úvodu samotné galerie, které jsou v práci analyzovány a následně je popsána jejich forma propagace a propagační cesty v současnosti. Závěr práce stanovuje doporučení a návrhy, jak tuto komunikaci zlepšit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41493
|
Datum:
|
2017-03-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
47666
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet