Propagační mix ve vybraných zlínských galeriích
Show full item record
No preview available
Title:
|
Propagační mix ve vybraných zlínských galeriích |
Author: |
Šlahař, Martin
|
Advisor: |
Doleželová, Michaela
|
Abstract:
|
Bakalářská práce rozebírá, jakým způsobem se vybrané galerie ve Zlíně propagují a komunikují s potenciálními návštěvníky. Teoretická část vysvětluje základní pojmy potřebné pro pochopení práce. Těmi pojmy jsou marketing, části marketingového a propagačního mixu či definice právní formy vybraných galerií. Praktická část popisuje v úvodu samotné galerie, které jsou v práci analyzovány a následně je popsána jejich forma propagace a propagační cesty v současnosti. Závěr práce stanovuje doporučení a návrhy, jak tuto komunikaci zlepšit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41493
|
Date:
|
2017-03-03 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
47666
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account