Analýza marketingového mixu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza marketingového mixu |
Author: |
Stupnická, Kateřina
|
Advisor: |
Kubíčková, Miloslava
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Z-STYLE CZ a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou pomocí odborné literatury zpracovány záležitosti týkající se marketingu, marketingového mixu a jeho jednotlivých prvků. V praktické části je charakterizována společnost Z-STYLE CZ a.s. Jsou popsány konkrétní části marketingového mixu a SWOT analýza, která je spojená se současným stavem společnosti. Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu ve společnosti a návrh doporučení ke zlepšení současného stavu marketingového mixu společnosti Z-STYLE CZ. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/41490
|
Date:
|
2017-03-03 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
47663
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account